Με εικόνες από το 4ο ΓΕΛ Αμαρουσίου όπου η κατάληψη έληξε, αφού ωστόσο ρίχθηκαν στην πυρά θρανία κι έγιναν βανδαλισμοί και με παράλληλες εικόνες από τη Θεσσαλονίκη και την κατάληψη από το 4ο Λύκειο Σταυρούπολης, ο Οργανωτικός γραμματέας της ΟΛΜΕ, Νίκος Παπαχρήστος συνοψίζει τις εξελίξεις εν μέσω κρουσμάτων, που φτάνουν σε 42.000, αλλά και καταλήψεων.
«Βάλαμε πολύ χαμηλά τον πήχυ. Αν ακολουθούσαμε το ευρωπαικό μοντέλο δεν θα είχαμε μόνο 66 τμήματα κλειστά. Σε άλλες χώρες τμήμα κλείνει με τρία κρούσματα», τόνισε.
Η νέα πρόταση της ΟΛΜΕ σύμφωνα με τον κ. Παπαχρήστο είναι να λειτουργεί τμήμα μία ημέρα το μισό και την επόμενη το υπόλοιπο, δηλαδή εκ περιτροπής.
Με 6.566 κρούσματα μόνο την τελευταία εβδομάδα ο Οργανωτικός Γραμματέας της ΟΛΜΕ επισημαίνει ότι «πολλοί μαθητές που νοσούν δεν μετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία», ενώ η ύλη είναι «η μεγαλύτερη των τελευταίων ετών από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, που θεωρεί ότι εν μέσω πανδημίας είναι μια κανονική σχολική χρονιά».
«Από τη στιγμή που το υπουργείο παιδείας δεν δέχτηκε το αρχικό αίτημα της ΟΛΜΕ για καθυστέρηση δύο εβδομάδων στο άνοιγμα των σχολείων τον Ιανουάριο, θεωρούμε ότι ήταν μισθολογική η στόχευση γιατί αν υπήρχε καθυστέρηση τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών θα έβγαιναν τον Ιούλιο εν μέσω καλοκαιρινής αδείας των εκπαιδευτικών», πρόσθεσε.
200 σχολεία κλειστά λόγω καταλήψεων
«Οι μαθητές θα πληρώσουν τίμημα αφού αυτό συμβαίνει όταν κάνεις έναν αγώνα αλλά η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας πρέπει να είναι πιο ευέλικτη», είπε ο εκπρόσωπος της ΟΛΜΕ και απαντώντας στο ερώτημα αν τα παιδιά που δεν ακολουθούν κατάληψη κάνουν τηλεκπαίδευση απάντησε:
Υπάρχει σχετικό διάταγμα, αλλά παράλληλα η πλειοψηφία της ΟΛΜΕ τάχθηκε υπέρ απεργίας – αποχής. Όμως, πώς θα δει ο καθηγητής ποιος μετέχει, αφού πολλοί μαθητές ενδέχεται να βλέπουν τηλεκπαίδευση από το κινητό και να μετέχουν στην κατάληψη».
«Στην κατάληψη απουσίες παίρνει μόνο το 15μελές ακόμη κι αν συμμετέχει στην τηλεκπαίδευση»
Το παραπάνω θέμα έθιξε ο πρόεδρος του 15μελούς στο 4ο Λύκειο Σταυρούπολης, ο οποίος επίσης μίλησε για καθημερινά κρούσματα κορονοϊού, επεσήμανε ότι «τα παιδιά που νοσούν δεν παρακολουθούν και μένουν πίσω στην ύλη».
Το δεύτερο ζήτημα είναι η βάση εισαγωγής που δυσκολεύει μετά από δύο χρόνια πανδημίας τον στόχο της βαθμολογίας στις Πανελλαδικές, είπε ο εκπρόσωπος των μαθητών της Γ Λυκείου και τόνισε ότι και η Τράπεζα Θεμάτων επιβαρύνει την κατάσταση.
Ο Αλέξανδρος, πρόεδρος του 15μελούς, επανέλαβε και το θέμα του μαθήματος με ανοιχτές πόρτες, «ψύχος και συχνά χωρίς καλοριφέρ».
ertnews.gr