Στην ενδυνάμωση του δικτύου καταστημάτων τους με μεγάλες αίθουσες καταστημάτων άνω των 2.500 προχωρούν οι αλυσίδες ΑΒ Βασιλόπουλος και Σκλαβενίτης.
Όπως δειχνούν στοιχεία της Nielsen IQ, τα μεγάλα καταστήματα σούπερ μάρκετ – εντός του 2021 – παρουσίασαν την μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις τους, που άγγιξε το +8,1%.
Οι δύο επιχειρήσεις προχωρούν σε κινήσεις για να ενισχύσουν το δίκτυό τους:
Ο Σκλαβενίτης ήδη διαθέτει 32 καταστήματα αυτού του τύπου, ενώ τώρα ετοιμάζεται να ανοίξει νέο στον κόμβο της Νέας Φιλαδέλφειας εντός του 2022.
Όσον αφορά την ΑΒ Βασιλόπουλος – στην οποία η έλλειψη μεγάλων καταστημάτων φαίνεται ότι στοίχισε ήδη αρκετά σε επίπεδο πωλήσεων – ετοιμάζει τώρα δύο τέτοια καταστήματα.
Το πρώτο θα βρίσκεται στη συμβολή των οδών Πειραιώς και Κηφισού, ενώ το δεύτερο επί της λεωφόρου Κηφισίας σε έκταση του Ιδρύματος Μιμηκόπουλου, λίγο πριν από τον κυκλικό κόμβο της Αττικής Οδού στο Μαρούσι.
Πηγή .dikaiologitika.gr