Με μια σημαντική νομική ήττα ήρθε αντιμέτωπος ο κολοσσός των κοινωνικών δικτύων Meta, την Τετάρτη, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσε στη διακοπή των διαφημίσεων για Facebook και Instagram, αφότου διαπιστώθηκε από αρμόδιες ευρωπαϊκές αρχές ότι μέσα από ειδικές ρυθμίσεις υποχρέωσαν τον κόσμο να αποδέχεται προσωποποιημένες διαφήμιση
Σύμφωνα με τη δικαστική απόφαση, το πρόστιμο που επιβλήθηκε στην εταιρεία φτάνει τα 390 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, είναι πιθανό η Meta να αναγκαστεί να προχωρήσει σε κοστοβόρες αλλαγές.
Η απόφαση, όπως αναφέρει το protothema.gr, θεωρείται μια από τις πιο καίριες από τότε που το μπλοκ των 27 κρατών-μελών της Ευρώπης θέσπισε νομοθεσία με στόχο να περιοριστεί η πρόσβαση της Facebook και άλλων εταιρειών στη συλλογή προσωπικών πληροφοριών. Ο νόμος τέθηκε σε εφαρμογή το 2018.