Την Κυριακή πραγματοποιήθηκε στον κήπο του Προεδρικού Μεγάρου η δεξίωση για την 48η επέτειο αποκατάστασης της Δημοκρατίας.
Παρούσα στη δεξίωση ήταν όλη η πολιτική ηγεσία της χώρας, ενώ η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, έδωσε την ευκαιρία σε εκπροσώπους της Κοινωνίας των Πολιτών, αλλά και ευάλωτων κοινωνικών ομάδων να παραστούν, υπογραμμίζοντας ότι «η Δημοκρατία δεν αφορά μόνο την οργάνωση της Πολιτείας, αλλά και τον αδιαπραγμάτευτο τρόπο της ζωής μας» και κάνοντας πράξη την πεποίθησή της ότι «δεν νοούνται στη Δημοκρατία ορατοί και αόρατοι πολίτες, άνθρωποι και συλλογικότητες χωρίς φωνή και εκπροσώπηση, εγκλωβισμένοι σε διακρίσεις και στερεότυπα».
Ωστόσο, την προσοχή τράβηξε ένας κύριος που έφτασε στη δεξίωση φορώντας σαγιονάρες, βερμούδα και ένα ιδιαίτερα χαλαρό πουκάμισο. Η εμφάνιση αυτή έγινε θέμα στα social media και σχολιάστηκε αρνητικά, ενώ πολλοί επιχείρησαν να εντοπίσουν την ταυτότητα του κυρίου.
«Αυτό είναι ντροπή, ντροπή για την ημέρα, ντροπή προς το πολίτευμα, ντροπή προς την Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Πρέπει να ξηλωθεί η φρουρά που επέτρεψε σε αυτόν τον κύριο να μπει μέσα. Και επειδή ο άνθρωπος αυτός μοιάζει με κάποιον, πρέπει να διευκρινίσει ποιος είναι. Αυτό είναι ντροπή. Τι να πω…» είπε ο Αρης Πορτοσάλτε στον ΣΚΑΪ.
Ο Κωνσταντίνος Κορίκης που ασχολείται με το digital marketing αποκάλυψε την ταυτότητα του συγκεκριμένου ανθρώπου. Πρόκειται για τον Ιωάννη Στρατάκη, κορυφαίο βιολιστή της Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ, όπως λέει.
Ο Κωνσταντίνος Κορίκης αναφέρει πώς η φωτογραφία αυτή λήφθηκε πριν από την έναρξη της δεξίωσης. «Ο κανιβαλισμός και η ανθρωποφαγία έχουν και όρια» σημειώνει χαρακτηριστικά.
Η ανάρτηση
“Σας παρουσιάζω τον Ιωάννη Στρατάκη. Είναι ο άνθρωπος που βρίζετε επειδή ήταν ασεβής. Είναι ο κορυφαίος βιολιστής της Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ, και στη φωτογραφία μπαίνει στο Προεδρικό για να παίξει, και προφανώς να αλλάξει σε ρούχα εργασίας προφανώς. Ο κανιβαλισμός και η ανθρωποφαγία έχουν και όρια.
Ἀπο το 1974 ἄρχισε να μελετᾷ μουσικη (βιολί καὶ βιόλα) στην Ἑλλάδα, Ὁλλανδία, Μ.Βρεττανία, Ἰταλία, Γερμανία, Ἑλβετία κ.ἄ. Μιλά άπταιστα αρχαία Ελληνικά
Τιμήθηκε μὲ τὴν ὑποτροφία “Μουσηγέτης” ἀπὸ τὸν Χ.Λαμπράκη.
Μετὰ τὸ τέλος τῶν σπουδῶν του παρηκολούθησε σεμινάρια μουσικῆς τεχνικῆς καὶ ἑρμηνείας.
Παράλληλα παρηκολούθησε πανεπιστημιακὰ προγράμματα διοίκησης καλλιτεχνικῶν ὀργανισμῶν (Amsterdam, Maastricht) καὶ σεμινάριο ραδιο-τηλεοπτικῆς ἐκφώνησης (Amsterdam).
Ἵδρυσε καὶ διηύθυνε φεστιβὰλ κλασικῆς μουσικῆς (Flevoland, Ὁλλανδίας 2003-2004).
Ἔδωσε ἀμέτρητες συναυλίες ὡς κορυφαῖος μουσικὸς ὀρχήστρας, μουσικὸς δωματίου καὶ σολίστ κυρίως στὸ ἐξωτερικό ὅπου ἔζησε τὰ τελευταῖα 30 χρόνια.
Δίδαξε βιόλα στὴν Μουσικὴ Ἀκαδημία τοῦ Amsterdam/Hilversum.
Συντάκτης τοῦ περιοδικοῦ τύπου τῆς Ἑλληνικῆς Κοινότητος Οὐτρέχτης.
Στὴν Ἑλλάδα ἐπέστρεψε τὸ 2014 ὡς κορυφαῖος βιολιστὴς τῆς Ἐθνικῆς Συμφωνικῆς Ὀρχήστρας τῆς ΕΡΤ, τῆς Καμεράτας ΜΜΑ, τῆς Metropolitan Symphony Orchestra of Athens, μουσικὸς δωματίου καὶ ἐκπαιδευτὴς τῆς Ὀρχήστρας Νέων “ΜΟΥSA” τοῦ ΜΜ Θεσσαλονίκης.
Μετὰ ἀπὸ 25 χρόνια μελέτης τῆς ἀρχαιοελληνικῆς προφορᾶς, ἀπὸ τὸ 2015 ἔχει ἀρχίσει νὰ παρουσιάζει σὲ μορφὴ θεατρικοῦ ἀναλογίου καὶ ὡς ἀκουστικὰ βιβλία κείμενα τῆς ἀρχαιοελληνικῆς γραμματείας”.
Η ανάρτηση του Ιωάννη Στρατάκη:
“Νά ποὺ μετὰ ἀπὸ σχεδὸν 50 χρόνια ὑπηρέτης τῆς τέχνης ἔγινα διάσχημος γιὰ μιὰ παντόφλα.
Εἶδες ποὺ τελικὰ κανεὶς δὲν γνωρίζει τὴν τύχη του!
Γιὰ τὰ ψιλὰ γράμματα:
1) Δὲν ὑπῆρξα προσκελκλημένος στὴν ἑορτὴ τῆς ἀποκαταστάσεως
2) Ἦλθα πράγματι ἀπὸ τὴν παραλία ἀπ’ εὐθείας στὴν (ἐργολαβικὴ) ἐργασία μου, μὲ ὁδικὸ ταξίδι 1,5 ὥρας μέσα στὴν ντάλα γιὰ νὰ εἶμαι στὴν ὥρα μου
3) Δὲν θὰ φόραγα τὸ (κατὰ τὰ ἄλλα ὄμορφο) κοστούμι ἐργασίας διότι εἶναι ἀπὸ χονδρὸ χειμερινὸ ὑφασμα καὶ κοντὰ στὰ 60 μου δὲν ἀντέχω καὶ πολὺ τὴν ζέστη καὶ τὴν ὑγρασία. Ἄλλωστε ἂν τὸ φόραγα ἀπὸ πρὶν ἴσως νὰ τσαλακωνόταν ἀπὸ τὸν ἱδρῶτα.
4) Ὅταν φθάσαμε δὲν εἶχε κανεὶς σκεφθεῖ ὅτι μπορεῖ νὰ διψᾶμε. Μετὰ ἀπὸ ὥρα ἔφεραν νερὸ. Δυστυχῶς τὸ ἐναπόθεσαν στὴν νοτιοανατολικὴ πλευρὰ τοῦ κήπου, ἴσως 1+ χιλιόμετρο μακρυὰ ἀπὸ τὰ καμαρίνια τῶν «ἐργατῶν». Ἐκείνη τὴν πορεία πρὸς τὸ νερὀ κατέγραψε ὁ φακὸς, ὥρα ποὺ ὁ χῶρος -πλὴν ἐλαχίστων- δὲν εἶχα ἀκόμη δεχθεῖ ἐπισκέπτες. Θὰ ἔβγαινα νὰ ἀγοράσω νεράκι ἀπ’ ἔξω, ἀλλὰ γιὰ λόγους ἀσφαλείας τὰ ΑΔΤ μας κρατοῦσε ἡ ἀσφάλεια εἰσόδου, ἄρα δὲν μποροῦσα οὔτε νὰ βγῶ οὔτε νὰ ξαναμπῶ.
5) Σήμερα τὸ πρωῒ διαπίστωσα πὼς μοιάζω μὲ γνωστὸ δημοσιογράφο-συντάκτη ἐπίσης γνωστῆς ἐφημερίδας, ποὺ ὁ ἄνθρωπος βρῆκε τὸν μπελά του (ἐκτὸς τὸ δικό μου σοκ)
6) Λυποῦμαι ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ γιὰ τὸση ταραχή, δικαιολογημένη μερικῶς ἐὰν κανεὶς δὲν γνωρίζῃ πὼς ἡ φωτογραφία ἐλήφθη ἀρκετὰ πρὶν τὴν ἔναρξι τῆς ἐκδηλώσεως.
7) Λυποῦμαι ἐπίσης ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ νὰ χυθῇ τόσο λεκτικὸ δηλητήριο στὸ διαδίκτυο.
😎 Μὴν ἀνησυχῇτε ὅμως, τὰ κοστούμια μου εἶναι ὑπεράριθμα καὶ δὲν ὁδηγεῖς μὲ λουστρίνια, ἀλλὰ τὰ φέρνεις μαζί καὶ ντύνεσαι ὅταν πρέπει ὅπως πρέπει.
Ἄ! καὶ κάτι ἄλλο, τὴν Δημοκρατία δὲν τὴν κάνουν τὰ ροῦχα. Ρωτῆστε τὸν Κλεισθένη καὶ τὸν Περικλῆ γιὰ τὸ ποιά μάρκα κοστούμια προτιμοῦσαν. Ἐγὼ εἶμαι πιὸ κοντὰ μὲ τὴν σαγιονάρα… Καὶ ὄχι, δὲν πῆγα νὰ κάνω κάποια πολιτικὴ δήλωσι ἢ πρότασι. Εἶμαι μικρός καὶ ἱκανοποιημένος”.