Να μην του επιτραπεί επίσκεψη στη Λέσβο…
Του Παναγιώτη Αποστόλου
Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου
Διαβάζουμε στη διαδικτυακή “Καθημερινή” σε ρεπορτάζ της κ. Ανθής Παζιάνου, πως γίνεται προετοιμασία για την επίσκεψη του Πάπα στη Λέσβο!
Φρονώ πως είναι απαραίτητο να διαβάσετε με απόλυτη προσοχή το συγκεκριμένο ρεπορτάζ:
«Ξεκίνησε τις ετοιμασίες η Καθολική Αρχιεπισκοπή στη Λέσβο για την επίσκεψη του Πάπα Φραγκίσκου στη Μυτιλήνη, που αναμένεται στα τέλη Νοεμβρίου ή στις αρχές Δεκεμβρίου. Να σημειωθεί ότι θα είναι η δεύτερη επίσκεψη του ίδιου Ποντίφικα στη Λέσβο, μετά τον Απρίλιο του 2016, όταν από το λιμάνι του νησιού είπε ότι:
“Ο ελληνικός λαός με μεγάλη γενναιοδωρία ανταποκρίθηκε στις ανάγκες των προσφύγων παρά το γεγονός ότι διανύει μια δύσκολη περίοδο”.
Η επίσκεψη αυτή έχει μείνει στην ιστορία της Λέσβου ως η “συνάντηση των τριών Ιεραρχών”, του Πάπα Φραγκίσκου, του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου και του Αρχιεπισκόπου Αθηνών Ιερωνύμου. Την Πέμπτη, αντιπροσωπεία του Βατικανού ξεναγήθηκε στο κέντρο υποδοχής και ταυτοποίησης του Καρά Τεπέ από τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Μετανάστευσης Μάνο Λογοθέτη, ώστε να σχεδιαστεί η υποδοχή του Ποντίφικα. Την αντιπροσωπεία απάρτιζαν ο υπεύθυνος για τα ταξίδια του Πάπα, η υπεύθυνη της ασφάλειάς του και ο πρέσβης του Βατικανού στην Ελλάδα.
Ο νέος αρχιεπίσκοπος παντός Αιγαίου και μητροπολίτης Νάξου – Άνδρου – Τήνου – Μυκόνου και αποστολικός τοποτηρητής της Επισκοπής Χίου (στην οποία ανήκει και η Καθολική κοινότητα της Μυτιλήνης), Ιωσήφ Πρίντεζης, ανέφερε στην “Κ” ότι είχε προγραμματιστεί η επίσκεψη του Πάπα στην Ελλάδα, αλλά ο ίδιος εξέφρασε τη βούληση να κάνει μια στάση στη Μυτιλήνη.
Μάλιστα η επίσκεψή του αφορά μόνο τον καταυλισμό προσφύγων και μεταναστών, από όπου ο ίδιος επιθυμεί να στείλει ανθρωπιστικό μήνυμα. Για το υπουργείο Μετανάστευσης, το παγκόσμιο αυτό γεγονός της επίσκεψης συμβολίζει το τέλος ενός κύκλου.
Ο αρχιεπίσκοπος των Καθολικών χριστιανών στο Αιγαίο κ. Πρίντεζης τόνισε:
“Έχοντας καλή εμπειρία από την προηγούμενη επίσκεψή του στη Λέσβο, ο Άγιος Πατέρας επιθυμεί, όταν έρθει ξανά στην Ελλάδα, να έρθει και στη Λέσβο. Θέλει επίσης να δει την εξέλιξη του προσφυγικού, τους καρπούς από τις προσπάθειες της Ελλάδας, και να προχωρήσει σε μια ανθρωπιστική δήλωση, ότι η Εκκλησία και όλοι οι λαοί της Ευρώπης νοιάζονται για τους πρόσφυγες, επίσης και ότι το βάρος που έχει σηκώσει η Ελλάδα να το αναγνωρίσουν και οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες”.
Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μετανάστευσης Μάνος Λογοθέτης, από την πλευρά του, υπογράμμισε:
“Η επίσκεψη στη Μυτιλήνη αφορά μόνο την επίσκεψη του Αγίου Πατέρα στο ΚΥΤ, στο πλαίσιο της επίσκεψης που θα κάνει στην Ελλάδα. Ο ίδιος ζήτησε, και ορθά, επειδή είχε την ανάμνηση της προηγούμενης επίσκεψης, να δει και τη Μυτιλήνη για λιγότερο χρονικό διάστημα”.
Η επίσκεψη των “τριών Ιεραρχών” στη Λέσβο το 2016 είχε γίνει και γραμματόσημο διά χειρός Gabriella Titotto, για το “ταξίδι στο ελληνικό νησί της Λέσβου” όπου απεικονίζονται τα δύο “αδέλφια” ο Πάπας Φραγκίσκος και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, διάδοχοι των Αποστόλων Πέτρου και Ανδρέα, αντιστοίχως, μαζί με τον προκαθήμενο της Ελλαδικής Εκκλησίας, τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, με κεντρική αναφορά στον Ιησού Χριστό.»!
Δεν έχει καμιά δουλειά στη Λέσβο ο Πάπας Φραγκίσκος, να περιοριστεί στην Αθήνα η επίσκεψή του…
Ωστόσο, πρώτα από όλα, ειλικρινά δεν αντιλαμβάνομαι από πού προκύπτει πώς οι Ορθόδοξοι: Πατριάρχης Βαρθολομαίος και Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος, αποτελούν τους νεότερους “Τρεις Ιεράρχες” με τον αιρετικό Πάπα Φραγκίσκο του Βατικανού! Οποία βλασφημία!
Δεύτερον, μας νοιάζει αν ο Πάπας Φραγκίσκος θα διατυπώσει “ότι η Εκκλησία και όλοι οι λαοί της Ευρώπης νοιάζονται για τους πρόσφυγες”;
Και ότι αναγνωρίζουν όλες οι ευρωπαϊκές χώρες, πως η Ελλάδα έχει σηκώσει το βάρος της αθρόας και παράνομης μετανάστευσης, εργαλείο στα χέρια του Τούρκου Προέδρου στην εξυπηρέτηση των γεωστρατηγικών και γεωπολιτικών του σχεδίων;
Πού είναι άραγε η Ευρώπη και οι χώρες κράτη-μέλη της ΕΕ; Ποια η έμπρακτη συμμετοχή τους στην αποσυμφόρηση των νησιών του Αιγαίου μας από τους παράνομους μετανάστες; Ή μήπως νοιάζονται πού η Πρωτεύουσα Αθήνα έχει μετατραπεί σε Ισλαμαμπάντ και Καμπούλ;
Αλήθεια, τι έκανε ο Πάπας Φραγκίσκος από την τελευταία επίσκεψή του στην Μυτιλήνη το 2015 μέχρι σήμερα, για να καλυτερέψει η σοβούσα κατάσταση των γηγενών πολιτών του νησιού μας; Ποιες οι ουσιαστικές ενέργειες πού έκανε;
Ακόμη, γιατί να κάνει “στάση” στη Λέσβο; Γιατί να επισκεφτεί τον καταυλισμό προσφύγων και μεταναστών; Είναι απεσταλμένος του ΟΗΕ, ή εκπρόσωπος των ΜΚΟ πού δραστηριοποιούνται στη Λέσβο και στα άλλα νησιά μας υπό την ανοχή της ελληνικής κυβερνήσεως;
Άλλωστε διαπιστώσαμε πόσο έπιασε τόπο το ανθρωπιστικό του μήνυμα πριν από έξη χρόνια!
Και τέλος – τέλος, η Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Σακελλαροπούλου Αικατερίνη, δεν τον κάλεσαν στην Αθήνα για να “τιμήσει” με την παρουσία του, τον εορτασμό των 200 χρόνων από την έναρξη τής Ελληνικής Επαναστάσεως του 1821 από την οθωμανική δουλεία;
Τι δουλειά έχει στην Λέσβο; Τι δουλειά έχει στο Αιγαίο Πέλαγος; Μήπως θέλει να στείλει κωδικοποιημένα μηνύματα και πού ακριβώς;
Γιατί αυτή η επίσκεψη, δεν γίνεται νομίζω για την τιμή των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση! Φρονώ πως γίνεται για το “προσφυγικό και μεταναστευτικό” πρόβλημα και έτσι θα δοθεί άλλο μήνυμα από αυτό που αφορά την επίσκεψη του Πάπα στην Αθήνα, με τη “στάση” στην Μυτιλήνη! Θα σηματοδοτήσει νέες φουρνιές παράνομων μεταναστών, τόσους που δεν μπορεί να αντέξει η Ελλάς!
Η Ελλάδα είναι πλέον μια οικονομικά εξαθλιωμένη χώρα από τα συνεχή Μνημόνια! Δεν μπορεί να σηκώσει άλλο βάρος παράνομων μεταναστών!
Ας φροντίσει ο ανθρωπιστής Πάπας να πάνε σε άλλες χώρες της Ευρώπης!
Γι΄ αυτό ο Πάπας θα πρέπει να περιοριστεί στην Αθήνα και μόνο…
Πότε ήταν φιλικός ο παπικός Θρόνος προς την Ελλάδα;
Η επικείμενη επίσκεψη του Πάπα στην Ελλάδα λοιπόν, συμπίπτει με τον εορτασμό των 200 ετών από την κήρυξη της Επαναστάσεως του 1821. Πιστεύουμε, ότι ο Πάπας Φραγκίσκος θα αναφερθεί σε αυτή την επέτειο και θα προβεί σε κάποια σχετική δήλωση.
Θα ήταν καλό κατά τη γνώμη μας, η δήλωση αυτή, να περιέχει και στοιχεία αυτοκριτικής!
Γιατί η στάση του παπικού θρόνου δεν ήταν φιλική προς την Επανάσταση, αντιθέτως ήταν εχθρική. Με τη συμπαράσταση του παπικού θρόνου οι ρωμαιοκαθολικοί του Αιγαίου ανέπτυξαν ενσυνείδητη αντεπαναστατική πολιτική.
Ο παπικός θρόνος υποστήριζε τη διατήρηση των ημιαυτόνομων ρωμαιοκαθολικών κοινοτήτων μέσα στα όρια της οθωμανικής προστασίας υπό τη γαλλική προστασία.
Αυτά προκύπτουν από τη διδακτορική διατριβή του ομότιμου καθηγητή της θεολογικής Σχολής τoυ ΕΚΠΑ κ. Κωνσταντίνου Μανίκα με τίτλο “Σχέσεις Ορθοδοξίας και Ρωμαιοκαθολικισμού στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της Επαναστάσεως ( 1821-1827)”!
Σεραφείμ Πειραιώς: ο πλέον ορκισμένος εχθρός του Ορθοδόξου Ελληνισμού ο Πάπας, ακραία έκφραση εμπαθούς ανθελληνισμού…
Με το άκουσμα της ελεύσεως στην Ελλάδα του Πάπα Φραγκίσκου, ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ διατύπωσε σε άρθρο του, γιατί είναι ανεπιθύμητος ο Πάπας στην Ελλάδα!
Από αυτό το άρθρο θα σας γνωρίσω τον πρόλογό του:
«Με αισθήματα λύπης, απογοήτευσης και με πολλά ερωτήματα, πληροφορηθήκαμε από τα ΜΜΕ την είδηση ότι η Εξοχότατη Πρόεδρος τής Δημοκρατίας και η Κυβέρνηση κάλεσαν τον καταληψία του σεβασμίου Πατριαρχικού θρόνου τής πρεσβυτέρας Ρώμης “Πάπα” Φραγκίσκο, να επισκεφτεί την Ελλάδα, για να “τιμήσει” διά τής παρουσίας του, τον εορτασμό των 200 χρόνων από την έναρξη τής Ελληνικής Επαναστάσεως από την οθωμανική δουλεία, την πλέον κτηνώδη σκλαβιά πού γνώρισε ποτέ ο κόσμος.
Κλήθηκαν πολλοί ηγέτες κρατών, να συμμετάσχουν στους εορτασμούς, τα οποία είχαν συμβάλλει θετικά στο μεγάλο εθνικό μας γεγονός, βοηθώντας υλικά, ηθικά και διπλωματικά το αγωνιζόμενο Έθνος μας για την επίτευξη τής αποτίναξης τού οθωμανικού ζυγού, την εθνική μας αποκατάσταση. Ερωτάται: το “Κράτος τού Θεού”, η Παποσύνη τού Βατικανού, ανήκει στα Κράτη εκείνα τα οποία προσέφεραν έστω ελάχιστες υπηρεσίες στο δοκιμαζόμενο Γένος μας, προκειμένου να παραστεί ο σημερινός πολιτικός ηγέτης του και να συμμετάσχει στους εθνικούς μας εορτασμούς; Δυστυχώς, όχι! Δεν υπάρχει το παραμικρό δείγμα ότι ο Παπισμός προσέφερε την παραμικρή αρωγή στο αγωνιζόμενο Έθνος μας, ούτε έναν λόγο συμπαράστασης δεν πρόφερε! Αντίθετα μάλιστα, συγκαταλέγεται στις δυνάμεις εκείνες οι οποίες επέδειξαν απόλυτη αδιαφορία, έως εχθρότητα στην εθνική μας υπόθεση!
Η ιστορία αποδεικνύει περίτρανα ότι ο Παπισμός, από γεννησιμιού του, αποτελεί την ακραία έκφραση εμπαθούς ανθελληνισμού.
Μαρτυρεί περίτρανα πώς ο Παπισμός, ως ιδεολογική έκφραση και ως κοσμικός οργανισμός (διότι περί τούτου πρόκειται), είναι αποδεδειγμένα ο πλέον ορκισμένος εχθρός του Ορθοδόξου Ελληνισμού…»!
(Όλο το άρθρο θα το βρείτε καταχωρημένο παρακάτω:
Ανδρέας Κονίτσης: Ανεπιθύμητος στην Ελλάδα ο αιρεσιάρχης Πάπας του Βατικανού…
Ο Μητροπολίτης Πωγωνιανής Δρυϊνουπόλεως και Κονίτσης Ανδρέας, γνωρίζουμε πως δεν μασάει τα λόγια του! Έτσι, πως ήταν δυνατόν να σιωπήσει τώρα, στο άκουσμα της είδησης ελεύσεως του Πάπα στην Ελλάδα!
Έστειλε λοιπόν επιστολή στον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμο και στην Ιερά Σύνοδο, εκφράζοντας την άρνησή του στην επίσκεψη του Πάπα στην Ελλάδα, λέγοντας:
«Μακαριώτατε Άγιε Πρόεδρε, Σεβασμιότατοι Άγιοι Συνοδικοί, Χαίρετε πάντοτε εν Κυρίω και ενδυναμούσθε εν τω κράτει της ισχύος Αυτού.
Διά του παρόντος, θέτω, ευσεβάστως, υπό την έμφρονα γνώμην Υμών, τας ακολούθους σκέψεις μου:
Από τον αθηναϊκόν Τύπον της Κυριακής, 31ης Οκτωβρίου ε.έ. επληροφορήθην με οδύνην, ότι αυτό το οποίον εκυκλοφόρει ως ψίθυρος έγινε πλέον πραγματικότης:
Μετά από πρόσκλησιν της Προέδρου της Δημοκρατίας κυρίας Σακελλαροπούλου, ο πάπας Φραγκίσκος θα επισκεφθή επισήμως την Ελλάδα την 4ην και 5ην Δεκεμβρίου ε.έ.
Βεβαίως, η Προεδρία της Δημοκρατίας εκάλεσε τον πάπα ως Αρχηγόν του Κράτους του Βατικανού, με αφορμήν τον εορτασμόν διά τα διακόσια (200) χρόνια από την Ελληνικήν Επανάστασιν του 1821.
Δεν με ενδιαφέρει η ως άνω κίνησις της Πολιτείας. Με ενδιαφέρει, όμως, και μάλιστα πολύ, το τι θα πράξη η Ελλαδική Εκκλησία, όταν ο αιρεσιάρχης του Βατικανού πατήση τα αγιασμένα χώματα της Ελληνικής μας Πατρίδος, τα οποία είναι ποτισμένα με πλήθος αίμα μαρτύρων και ηρώων.
Φυσικά, το να αρνηθή η Εκκλησία την κίνησιν της Ελληνικής Πολιτείας, δεν ενδείκνυται. Και διότι είναι αργά πλέον, αλλά και διότι το Βατικανόν, ως είπομεν ανωτέρω, είναι κράτος.
Το ενδιαφέρον και η αγωνία μου είναι, χωρίς το παράπαν να κάμω οιανδήποτε υπόδειξιν, θα μετάσχη η Σύνοδος, τυχόν, ως “αγαπητόν εν Χριστώ αδελφόν”;
Αλλά, τότε, είναι απολύτως βέβαιον, ότι θα προκληθή τεράστιος σκανδαλισμός εις το Ορθόδοξον πλήρωμα της Εκκλησίας μας.
Διότι ο τόσον ποικιλοτρόπως ταλαιπωρημένος λαός μας, δεν λησμονεί ούτε τα συγχαρητήρια προς τον Κεμάλ του τότε πάπα, αμέσως μετά την μικρασιατικήν καταστροφήν, ούτε την αντορθόδοξον προπαγάνδαν των παπικών εις τα υπό Ιταλικήν κατοχήν Δωδεκάνησα, ούτε την αδιαφορίαν Λατίνων διά τον λιμόν του λαού μας, ιδίως τον φοβερόν χειμώνα 1941-1942, ούτε τον χαρακτηρισμόν των Σκοπίων από τον πάπαν ως “Μακεδονία”.
Και βεβαίως, ουδείς λησμονεί, ότι ο πάπας συνεχίζει να διατηρή ουνίτην επίσκοπον εν Αθήναις, παρά τας κατ΄ επανάληψιν διαμαρτυρίας της Εκκλησίας μας.
Ας μην αυταπατώμεθα. Ο αιρετικός παπισμός ουδέποτε εβοήθησε το Ελληνικόν Γένος και την Ορθοδοξίαν.
Αντιθέτως εφάνη ιδιαιτέρως βλαπτικός, αρκεί απλώς να ενθυμηθώμεν τα αίσχη των Λατίνων κατά την άλωσιν της Κωνσταντινουπόλεως, τα μαρτύρια εις α υπεβλήθησαν οι Ορθόδοξοι κατά την περιβόητον ψευδοσύνοδον Φερράρας – Φλωρεντίας και άλλα, ων επιλήψει με διηγούμενον ο χρόνος.
Δι΄ όλα τα ανωτέρω, τα οποία εν συνόψει διετύπωσα, διαμαρτύρομαι εντόνως διά την έλευσιν του αιρεσιάρχου Φραγκίσκου Μπεργκόλιο, εις την Ορθόδοξον Ελλάδα.
Και ευλαβώς τονίζω ότι και δι΄ εμέ είναι ανεπιθύμητος. Διότι μόνον κακόν θα προκαλέση εις το πλήρωμα της Εκκλησίας μας.
Επί δε τούτοις, Διατελώ Ελάχισος εν Χριστώ αδελφός»!!
πηγή .egerssi.gr
…